Het heerlijke herfstboek

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0

In deze heerlijke dikke voorleesbundel vind je de allerleukste voorleesverhalen over de herfst. Over hoe de herfst haar kleuren kreeg, over een knorrig biggetje dat liever niet wil dat de dagen korter worden, over Bladermonster Bob, over Hond en Kat die dierendag vieren, over Zwier de Zevenslaper die geen zin heeft in zijn winterslaap en over Rani die nergens bang voor is... toch? En over nog veel en veel meer!
Met verhalen van Annemarie Bon, Marianne Busser & Ron Schröder, Ruby Coene, Pieter Feller, Marjet Huiberts, Barbara Jurgens, Marloes Kemming, Hanna Kraan, Rindert Kromhout, Sjoerd Kuyper, Lucas van de Meerendonk, Elisabeth Mollema, Mirjam Oldenhave, Nienke Peeters, Cora Sakalli, Pamela Sharon, Manon Sikkel en Carry Slee.
Met illustraties van Marieke ten Berge, Linda van den Berg, Marie-josé Bremer, Stefan Yamá Cab, Sarah van Dongen, Job van Gelder, Annemarie van Haeringen, ivan & ilia, Hanneke de Jager, Gertie Jaquet, Eefje Kuijl, Esther Leeuwrik, Michelle Leuveld, Mayon Middeljans, Nedda Nagel, Georgien Overwater, Natascha Stenvert, Marije Tolman en Marijn van de Wateren.

Kind & Jeugd
Verhalen en sprookjes