Romantiek en humor op zijn best

Lotte van den Noort 16 november 2019 Auteur
*bevat spoilers*

Ik heb dit boek met veel plezier gelezen. Marina Folkers weet de lezer mee te trekken in een romantisch Frankrijk en laat je zelfs op een camping culinair voelen.

Ik vond Lucie een sterk personage. Af en toe waren er voor mij iets teveel twijfels en onzekerheden aan haar, waardoor ik me soms een beetje kon ergeren aan aan dat getwijfel, maar dat was vooral omdat ik haar in actie wilde zien met de aantrekkelijke David. Geef die man ook geluk, wil je, Luce? Hahaha.

De personages waren leuk, de setting was romantisch en sfeervol en de humor in dit boek heeft me echt een paar keer hardop laten lachen. Dit is het eerste boek van Marina Folkers dat ik heb gelezen en het smaakt naar meer!

Waarom dan maar 4 sterren en geen 5? Dat ligt niet zo zeker bij Marina maar bij de redactie. Er stonden nog veel kromme zinnen in het boek en spelfouten of missende woorden. Dat stoorde me soms een beetje, maar los van dat was het verhaal zeker het lezen waard en ik zal dit boek ook bij iedereen aanraden als ze een heerlijke feelgood willen lezen!

Meer recensies van Lotte van den Noort