Dit was zó paars!

Lotte van den Noort 15 januari 2020 Auteur
Ik had al meteen na de eerste bladzijden het gevoel van: wauw! Deze vrouw kan echt schrijven. Mooie, prachtige en goedlopende zinnen. Het boek leest zo heerlijk weg!

Ik vroeg me af hoe Pamela het ging doen, een boek van ruim 200 pagina's vertellen door de ogen van een blind iemand, maar ik heb me geen een pagina verveeld. Het is zo interessant om een wereld te ontdekken die alleen bestaat uit geur en geluid.

Raven is een dapper meisje dat goed kan zelfreflecteren, iets wat erg fijn is aan een personage. Ze neemt je mee in haar zwarte wereld waar ze kleur aan heeft gegeven dankzij haar grappige en impulsieve vriendin May-Lin. Wat een top personage is dat, zeg! Ik heb echt genoten van die twee.

Ik heb gelachen om dit boek maar ook hier en daar wat traantjes weg moeten vegen. Wat een emotionele rollercoaster heeft Pamela neergezet. Chapeau! Blijf schrijven want ik ben verliefd geworden op de kleuren waarmee je de wereld omschrijft.

Xxx Lotte
@lottesbooks