Een feestelijk debuut!

Lotte van den Noort 28 juni 2020 Auteur
Myrna vroeg mij dit boek te recenseren. Normaal pak ik dit soort boeken niet op omdat festivals mij niet zo trekken. Ik ben een huismus en dansen en feesten is voor mij niet weggelegd, maar ik wilde het toch een kans geven omdat ik toch wel een beetje nieuwsgierig was.

Festivalkriebels is het debuut van Myrna en ook nog eens zelf uitgegeven! Ik vind de cover erg vrolijk en aantrekkelijk, tien punten voor de vormgever! Helaas vond ik het binnenwerk soms wat storend omdat de uitlijning niet klopte en bepaalde opmaakfouten waren een beetje afleidend. Toch deed dit niets af aan het verhaal.

Genoeg gezeverd over de vormgeving, want ik weet hoe lastig het is als je je eerste boek zelf uitgeeft. Myrna heeft een ontzettend leuk verhaal geschreven! Ik geloofde bijna niet dat dit haar eerste boek is, omdat de woordenschat zo uitgebreid is en ze hele mooie zinnen kan maken. De schrijfstijl is op en top en het leest zó lekker weg. Ik heb met héél veel plezier dit boek gelezen. Het boek gaf me echt een zomergevoel.

Dankjewel, lieve Myrna, dat ik dit boek mocht recenseren!

Meer recensies van Lotte van den Noort