Lekker wegzwendelen

Lotte van den Noort 30 juli 2019 Auteur
Iedereen heeft een mening en ik had ook recensies gelezen over dit boek, sommigen beter dan de ander. Toch ben ik het gaan lezen en daar ben ik zo blij mee!

Ik hou van verhalen over andere culturen dus daar had Rima me al te pakken! Wat een grote, goed uitgewerkte wereld heeft de auteur gecreëerd. De personages waren geloofwaardig, de omgeving uitstekend omschreven en ze heeft een krachtige protagonist ingezet. Ik vind juist dat Simran haar leeftijd eer aandoet. Ik vind haar heel dapper en door het verhaal heen zie je ook echt de groei die ze maakt.

Ik ben me gaan hechten aan de personages om haar heen en het gaat nog wel even duren voordat de zwendelprins uit mijn hoofd zwendelt.

Rima, top gedaan!

Meer recensies van Lotte van den Noort