Een ontdekking

lydia frooninckx 08 augustus 2020

'Niemand geloofde mij' is het vervolg op het boek 'Mijn naam was Sylvia'. En ook al kan je het boek apart lezen, toch mis je de nodige informatie....althans bij mij was dit het geval.
'Niemand geloofde mij' is geen echte thriller eerder een spirituele.
Je leert lucide dromen kennen en je leert uittredingen waarnemen ( ik deed even wat reseach hierover voor ik het boek ging lezen)

Het hoofdpersonnage, Ron genoemd, komt na een motorongeluk in een ziekenhuis terecht. Hij ligt een ganse tijd in coma maar leert in deze waaktoestand Sylvia kennen.
Na zijn ontwaken kent hij noch zichzelf, noch heeft hij herinneringen aan vroeger maar zijn gesprekjes met Sylvia herinnert hij zich goed.

Het verhaal ligt volledig buiten mijn confortzone. Nooit las ik een spirituele thriller, ken helemaal niets van het paranormale.
Het boek is echter heel makkelijk geschreven, heel toegankelijk ook. De personages zijn goed uitgediept, zijn boeiend en leerrijk.
Het verhaal is eenvoudig en toch ontvang je veel info over het spirituele.
Eens je het boek ter handen neemt, houd het verhaal je vast....je leest het in 1keer uit.

4* meer dan waard.

Meer recensies van lydia frooninckx