Terug in de tijd met Daniëls

Lytsepyk 04 januari 2021
Een heerlijk boek om weer even terug te verlangen naar die 'goede oude' tijd. Met Daniëls gaan we terug in de tijd waar hij vertelt over het dorp waar Daniëls is opgegroeid. Voor veel oudere mensen waarschijnlijk een feest der herkenning, maar ook als jongere die van geschiedenis houdt een prettig boek om te lezen. Dat komt vooral door de prettige en humoristische schrijfstijl van Daniëls. In het begin kon ik het boek niet wegleggen, maar halverwege het boek was het meer van hetzelfde en begon het wat te vervelen. Een aantal hoofdstukken overgeslagen omdat het wel veel van hetzelfde werd. Wil je weten hoe een dorpssamenleving in de jaren '50 functioneerde dan is dit een heerlijk boek.

Meer recensies van Lytsepyk