Mandy 24 juli 2013
Thriller is een erg goed boek! Voor sommige mensen zal het begin misschien wat lastig zijn. Ikzelf had daar ook problemen mee. Ik kwam maar niet in het verhaal. Daarna ging het alleen maar beter en kwam ik helemaal in het verhaal. Dit boek is zeker aan te raden voor lezers die vaak thrillers lezen en het net toch een tikkeltje anders wilt. Dit is niet een alledaags thriller. Het verrassende aan dit boek is dat het boek heel huiselijk geschreven is. Het verhaal neemt je mee en binnen een dag heb je het boek uit. (Na een paar hoofdstukken)
Ik zou dit boek dan ook zeker aan jou aanraden! Als het goed is hou je van thrillers, anders zat je hier nu niet. Dus ga naar de winkel, ebook of bieb en lees dit boek!

Meer recensies van Mandy