Versplinterd

Manon Spijker 03 juni 2015
Het was zo'n mooi boek.

Rachel heeft op haar achttiende een ongeluk waarbij ze haar beste vriend Jimmy verliest en zelf een hoofdwond aan over houdt. Vijf jaar later een aantal dagen voordat haar beste vriendin gaat trouwen valt ze bij het graf van Jimmy neer. De volgende dag wordt ze wakker in een wereld waar Jimmy nog leeft en zij nog een relatie heeft met Matt.

Het is een van die boeken waarbij ik het boek aan het begin een aantal keer heb weggelegd omdat ik er niet door heen kwam maar hoe verder ik in het boek kwam hoe moeilijker het werd om het boek weg te leggen. Het is het zeker waard om het boek te blijven lezen. De wereld waarin Rachel zich begeeft is zoveel beter als haar leven voor het tweede ongeluk. Je blijft je maar afvragen wat er nou echt is en wat niet.

Meer recensies van Manon Spijker