Maria 05 juni 2012
Ik was 1 van de gelukkigen die dit boek als ambassadeur mocht lezen van uitgeverij The House of Books. #NachtinParijs van Michael Berg is spannend, goed en snel! Het is de 1e keer dat ik iets van Berg heb gelezen. Door dit boek gaat daar zeker verandering in komen. Je zit helemaal in het verhaal, het is helemaal in de tijdgeest van nu geschreven. De personages vind ik goed uitgewerkt, je leert ze echt goed kennen. Ik vind het alleen jammer dat Saimir niet wat verder werd uitgediept en dan vooral de relatie tussen hem en Chantal, maar dat is maar een klein minpuntje. De diverse verhaallijnen zijn goed te volgen en komen goed samen. Je vraagt je eerst af wat de dagboekfragmenten met het verhaal te maken hebben, maar ook dat komt goed. Als ik meer tijd had gehad, had ik hem waarschijnlijk al veel eerder uit gehad, waarschijnlijk binnen een dag. Berg is een auteur die nu hoog op mijn favoriete schrijverslijstje staat.
Ik ben zeer benieuwd naar zijn andere boeken!

Meer recensies van Maria