Leuke korte verhalen!

Het eerste verhaal gaat over een meisje dat in de rij zit voor de nieuwe Star Wars film en koste wat het kost deze ervaring wilt meemaken. Aan het eind heeft ze de vier dagen overnachten voor de bioscoop overleefd, maar wat vindt ze van de film? Het tweede verhaal gaat over een meisje dat vier jaar lang de kus om middernacht van haar beste vriend aan haar voorbij ziet gaan. Als al haar vrienden buiten de stad gaan studeren, blijft zij alleen achter om in haar thuisstad te studeren. Zal ze haar beste vriend die ze stiekem erg leuk vindt, nog wel terugzien?

Dit waren weer leuke verhaaltjes van deze auteur. De schrijfstijl is erg vlot en fijn. Ook is het gemakkelijk om je in te leven in de personages, ook al zijn ze een stuk jonger dan ik, en in wat ze voelen, hoe kort het verhaal ook is. Het is steeds een compleet verhaaltje dat van mij best uitgewerkt mag worden tot een heel boek.

Meer recensies van Maria (Yours truly, the Storyteller)