Heerlijke feelgood met de nodige humor

Marijkedebruijn 27 juni 2022
Je hebt van die boeken die je eigenlijk zo langzaam mogelijk wilt lezen, omdat je er zolang mogelijk van wil genieten. Maar dat lukt nooit, want al je vrije minuten pak je je boek er weer bij. Dit is zo'n boek.

Marijke Vos schrijft in haar nieuwste feelgood over Holly. Holly is eigenlijk best gelukkig, ze gaat trouwen, heeft een best wel oké baan en leeft een rustig bestaan. Maar dan blijkt ze 10 jaar geleden al getrouwd te zijn in Vegas met haar jeugdliefde Charlie. En om haar bruiloft te laten doorgaan, zit er maar één ding op: terug naar Vegas, mét Charlie, om ervoor te zorgen dat ze eerst kan scheiden.

Eenmaal daar ontkomt ze er niet aan om herinneringen op te halen met Charlie, die ze eigenlijk haat. Want zonder reden heeft hij haar al die jaren achter gelaten en nooit meer wat van zich laten horen. Toch begint ze steeds meer te twijfelen over haar eigen leven. Is ze eigenlijk wel zo gelukkig? En waarom bezorgt hij haar nog steeds kriebels?

Marijke heeft weer een fantastische feelgood roman neergezet die mij meerdere lachstuipen bezorgde en heeft laten genieten vanaf de eerste bladzijde. Marijkes schrijfstijl is vlot en krachtig met de nodige humor, maar ook emotie. De personages worden beeldend omschreven, waardoor je voor iedereen wel een bepaalde vorm van sympathie voelt. Voor alle feelgood liefhebbers, lees dit boek!!!

En nu moeten we weer wachten op de volgende...

Meer recensies van Marijkedebruijn