enkel het hart kan vrijheid bieden in de liefde

Marilyn coene 23 augustus 2018
Stefan Tetelepta woont momenteel in leiden en werkt als freelance journalist voor o.a. het leidsch dagblad.
En in zijn vrije tijd heeft hij dit boek geschreven, het is enkel als e-book verkrijgbaar en momenteel gratis te verkrijgen op www.stefanschrijft.nl

De cover is een rustige natuurafbeelding van een grote boom die eigenlijk wel past bij het verhaal waar het
park centraal staat voor onze hoofdpersonages Finn en Moira.

De titel Kismet betekent eigenlijk lotsbestemming

Mijn verwachtingen van dit boek, dat dit een fijn liefdesverhaal zou zijn vol romantiek, avontuur en een happy end
zoals je 1001 van die verhalen vind, ik lees heel graag en veel verschillende genre's maar een liefdesverhaal is eigenlijk buiten mijn comfortzone.

Dit boek kan je indelen in een voorwoord, dan krijgt Moira het woord, daarna komt Finn ook aan het woord en dan hun lotsbestemming.
Stefan neemt je mee in het verhaal van Finn en Moira die elkaar ontmoeten op een feest.
Door zijn fijne gedetailleerde schrijfstijl, krijg je het gevoel dat je echt in het verhaal mee leeft,het is een rollercoaster van begin tot eind, en laat je niet los voor het boek uit is wat al sneller is dan je denkt.
Romantiek,humor en vooral liefde .....heel veel liefde ..... of is het ware liefde ? En lotsbestemming of kismet ?

Dit boek was echt een totale verrassing voor mij, ik wou lezen en blijven lezen mijn gevoelens zijn meermaals geraakt en zelfs toen het boek al uit was liet het mij nog steeds niet los.

Stefan is ondertussen aan zijn 2de verhaal bezig en ik kijk er al naar uit om deze ook te lezen.

Mijn mening over dit prachtige debuut verhaal heb ik zoveel mogelijk spoilervrij gehouden
omdat jullie met evenveel plezier als ik het boek zelf kunnen lezen.

veel leesplezier

Btw Stefan veel succes met je volgende boeken, ik blijf je volgen

Meer recensies van Marilyn coene