Hopelijk niet het laatste deel

Marion 03 augustus 2020
In een heel weekend heb ik alle vier de delen gelezen. We maken kennis met Zoë Jansen die werkt als rechercheur in goeree overflakkee. De eerste twee delen kregen van mij drie sterren. Het leest makkelijk weg, maar toch mis je diepgang. Er wordt wel eea verteld over de achtergrond van Zoë maar bijna niks van haar collega's en voor de zoveelste keer lezen wat ze aantrekt en dat ze gaat hardlopen hoeft voor mij niet. Het derde deel werd al wat spannender en geef ik 3 1/2 ster. Dit laatste deel was spannender dan de rest met nog steeds teveel onnodige info. Nadeel is ook de vele personages waardoor je soms niet meer weet wie doet wat. Toch blijf je doorlezen omdat het heel.vlot leest en je toch wil weten hoe het afloopt. (Zijn niet de dikste boeken). Ik denk dat er nog een vervolg komt want mbt zoë zijn er teveel losse eindjes.

Meer recensies van Marion