Relax, niets is onder controle

Marlen Visser 25 februari 2023 Auteur
Als de kreet 'Relax, niets is onder controle' jou aanspreekt, lees dan dit boek van auteur/journalist Dominique Prins-König.
Dominiques blogs zijn goudeerlijk en zeer herkenbaar. De ene keer bieden ze je een spiegel om voor te houden en de andere keer een praktisch handvat voor kleine en grote levensvragen (en vaak beide).
En nee, je hoeft geen Parkinson te hebben of aan yoga te doen om dit te lezen. De verhalen gaan namelijk over jou en mij. En over iedereen die wel eens stoeit met gedachten die je wellicht (te veel) bezighouden of zelfs wakker houden (dat is mij overigens ook niet vreemd).

Dominique schrijft met de nodige zelfspot en heeft een lichtvoetige stijl. Het is bijna alsof ze persoonlijk met je in gesprek gaat.
De verhalen zijn verpakt in een fraai vormgegeven boek, waarin op veel pagina's een mandela staat. Dat maakt het tot een cadeautje dat niets eens ingepakt hoeft te worden.

Meer recensies van Marlen Visser