Fantastisch slot van mijn favoriete schrijver

Martin 29 december 2018
Wat een geweldig slot van deze prachtige vierluik. Ik ben een groot fan van Carlos Ruiz Zafón. Hij schrijft in een prachtige stijl en weet je in elk boek in het verhaal te sleuren, waardoor je moeite hebt om het boek weg te leggen. Doordat we lang op dit laatste deel hebben moeten wachten duurde het even voordat ik weer in het verhaal zat (hoe zat het ook alweer....) maar dit laatste deel vond ik toch wel de beste. Wat veel mensen niet weten is dat Zafón als schrijver begonnen is met young-adult boeken te schrijven. Ik kan je zeggen, dat ook deze 4 boeken zeker de moeite waard zijn om te lezen. De Nevelprins is zijn debuut, het Middernachtpaleis, Septemberlichten en Marina volgde daarna. Stuk voor stuk laat hij daarin zien dat hij een meesterverteller is.

Meer recensies van Martin