heerlijk avondje wegdromen

Maudy Uit 02 december 2023
Afgelopen zomer kreeg ik de 3 delen van Liefdeslessen van de Verhalen fabriek opgestuurd.
Eindelijk er aan toe gekomen die op mijn E-reader te zetten.
Denise Meijer schrijft over lijstjes- liefhebbende docente Engels Mandy, op een kleine middelbare school.

Begin van het jaar raakte ze enorm geïrriteerd door de nieuwe knappe toch-niet- gymleraar Tim. Allebei zijn ze mentor van een van de 2 5Vwo klassen.
Als de klassen gezamenlijk een feest willen organiseren moeten ze gedwongen samenwerken.
Een toevallige ontmoeting in het weekend met Tim laat haar inzien dat ze toch is gevallen voor zijn charmes. Ze genieten van het samenzijn maar Tim verbergt iets en dat zit een relatie in de weg. Of zet een Spotlicht op hoe verschillend ze zijn.
Komt het dan toch goed op het schoolfeest of valt deze bijna relatie in het water?

Je leest dit in een paar uurtjes want dit is een Tussendoortje uitgegeven door de Verhalenfabriek, kortere verhalen dan een normaal boek (rond de 100 pagina’s).

Met alle dikke boeken naast mijn bed was het heerlijk even een kort afgerond verhaal tussendoor te lezen.
Dus ik heb genoten en kijk uit naar het volgende deel van de Liefdeslessen.

Meer recensies van Maudy Uit