Stalking op een ander niveau

Me03 27 maart 2018
The perfect girlfriend.

Juliette doet er alles maar dan ook alles aan om de perfecte vriendin te zijn, maar of Nate daar vrolijk van wordt? Dit boek is het debuut van Karen Hamilton. Het verhaal komt wat traag op gang voordat er echt iets spannends gebeurt. En dan nog is het niet tenenkrommend spannend. De schrijfstijl die wordt gebruikt is makkelijk leesbaar. Het verhaal wordt vertelt vanuit het perspectief van Juliette wat je toch een andere kijk geeft op het verhaal. Juist omdat je meestal niet vanuit het perspectief van de dader leest. Dit gaf toch bepaalde informatie en gedachtes mee die het verhaal wat meer smaak gaven. Vooral het feit dat Lily/Juliette er daadwerkelijk van overtuigd is dat ze niks fout doet. In haar ogen is alles geoorloofd vooral in de liefde. Het grootste nadeel van dit boek vindt ik echter het einde. Dit is zo'n open einde sta het net is alsof het hoofdstuk geƫindigd is. Ik mis in dit verhaal echt een epiloog. Ook zit er niet echt diepgang in maar echt storend is dat niet in dit verhaal. Vooral omdat het toch eigenlijk allemaal om haarzelf draait. Zij en Nate samen haar ultieme droom.

Meer recensies van Me03