Geweldige aangrijpende emotionele rollercoaster .

Michel 11 maart 2018
In geen 15 jaar of misschien wel langer heb ik in 1 ruk een boek uitgelezen, ik kon me er gewoonweg niet toe zetten. Maar dit boek...ongelofelijk binnen een paar uur uit. Dit boek , het verhaal de verschillende personages die het boek een geheel maakte ik vond het geweldig. Het was voor mij een emotionele rollercoaster van weemoed, herkenning, ontkenning, verdriet, mooie momenten, pijnlijke momenten. Het geeft voor mij precies waar hoe het leven kan lopen, en het heeft me ook duidelijk gemaakt, al wist ik dat wel maar dit verhaal stipte het nog eens heel duidelijk aan, ga nooit weg of slapen als je ruzie hebt gehad, je weet nooit of je het nog goed kunt maken.
Voor mij persoonlijk is dit het beste, meeslependste verhaal wat ik in jaren hebt gelezen..

Meer recensies van Michel