Heerlijk om in te duiken

Mirjam Hildebrand 12 juli 2020 Auteur
Ik kom nauwelijks aan lezen toe sinds ik moeder ben, maar deze pakte ik erbij en ik las hem in een paar dagen uit. Heerlijk!
Noodlot vertelt het verhaal van journalist Evy die in het dorpje Vierschoten onderzoekt hoe de mensen ermee omgaan nu hun dorp de postcodeloterij heeft gewonnen. Een gedeelte heeft prijs en zij die geen lot hadden niet. Tijdens haar verblijf stuit ze op een aantal noodlottige gebeurtenissen.
Het is als lezer erg leuk om de verschillende buurtbewoners te leren kennen en hun onderlinge verhoudingen. De raadsels die worden ontrafeld tijdens de gesprekken die Evy met hen voert. Dat bouwt psychologische spanning op. Op het einde is het een wervelwind en vraag je je af of jouw verdachte ook echt de boosdoener is. Knap werk!

Meer recensies van Mirjam Hildebrand