Verrassend vervolg

MissMyp 06 mei 2023
Voor boekentoer olv Attie Dotinga las ik "De geur van dennen " van auteur Tineke Cobbe.

Als je opgroeit als de dochter van een vampierkoningin, dan kom je snel tot de conclusie dat niet alles normaal is. Emilía en haar tweelingbroer hebben allebei een kloppend hart, bloedgroep AB-negatief en groeien net als alle andere kinderen. Wat maakt hen anders? Ze zijn reukloos voor alle vampiers. Als jonge kinderen moeten ze afscheid nemen van hun ouders om op te groeien tussen de mensen. En dat doen ze bij hun grootouders. Emilía wordt verliefd op haar leraar Engels, maar verliest hem uit het oog. De jaren gaan voorbij en zij is verhuisd naar LA. Als ze danslessen volgt in een lokale dansschool, ontmoet ze de man die haar wereld in meerdere opzichten zal veranderen.

"De geur van dennen" is het vervolg van "De geur van lavendel"
Ik zat onmiddellijk weer in het verhaal. Het is luchtig om te lezen, maar ook spannend. Ik had het boek in een middag uit. Er zijn hier en daar wel wat verbeterpunten maar het is niet erg storend.
Ik ben benieuwd naar het derde deel.

Meer recensies van MissMyp