Spanning en sensatie

MissMyp 08 april 2024
Voor boekentoer olv Attie Dotinga las ik "Karma hou je niet tegen" van de auteur Fran Genis

SYNOPSIS:
'Karma hou je niet tegen,' zei zijn moeder altijd. Soldaat Andrew gaat dan ook gebukt onder schuldgevoel na een kolossale fout met dodelijke afloop, gevolgd door een doofpot. Hardnekkige journaliste Lindsay is dit echter op het spoor. Nadat Andrew deserteert, biedt ze hem één kans om met zichzelf in het reine te komen. Andrews maat Ben keert terug naar New Orleans en probeert zijn slechte karma ook in te lossen. Hij helpt zijn nichtje Chloe door een zenuwslopende muziekauditie, waarna hij halsoverkop op het vliegtuig stapt naar een oude vlam. Alles leidt naar een onverwachte wending tijdens Mardi Gras in New Orleans, wanneer Andrews geheim eindelijk naar buiten komt.

Ik vond het een erg leuk boek om te lezen, ik had het in twee middagen uit. De schrijfstijl is erg fijn en de spanning bouwt zich goed op. Je leest het verhaal vanuit het perspectief van verschillende personages, dit is erg goed gedaan, zo kan je goed met iedereen meeleven. De verschillende verhaallijnen die uiteindelijk tot elkaar komen is ook zeer goed gedaan. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg! Een aanrader om te lezen!

Meer recensies van MissMyp