wicks

Sterling heeft er genoeg van, ze heeft haar vriend betrapt met vrouwen die elke dag wel een andere betalende klant hebben. Ze wil wraak nemen maar komt op dat moment de zeer struise, knappe, overweldigende brandweer/biker Wicks tegen.
En niet alleen Sterling is onder de indruk, Wicks geraakt ook strike van haar entree en haar manier van doen. Blijven deze indrukken over elkaar hen prikkelen of is alles maar voor één nacht?
Heerlijk dit verhaal met knipogen, atypische elementen en zwoele steamy fragmenten, die afgewisseld worden met de nodige drama en spanning bommetjes.
Het woord “vuur” werd vaak gebruikt in het verhaal en is op zeer veel dingen van toepassing.
Een verhaallijn die op verschillende plaatsen zich afspeelt, dat er ook voor zorgde dat het motorbende leven een andere invalshoek kreeg.
Esther E.schmidt & Addy Archer brengen dit met de juiste finesse tot een zeer vlot en leeslustig verhaal waar je echt meer van wil lezen.
Kort en krachtig, geen onnodige lang zinnen, maar wel een compleet en onderbouwd verhaal.
Hier hou ik wel van en perfect voor dit genre.

4 sterren

@missp_her_books_read