Bijzonder boek

Misstammie83 13 april 2024
Ik heb dit boek met gemengde gevoelens dicht geslagen. Niet omdat ik het verhaal nou heel slecht vond, maar meer omdat er een paar dingen bleven knagen. De punten die ik had genoemd in het gesprek, maar ook omdat ik misschien iets te hoge verwachtingen had m.b.t. de noordse Mythologie. Ik moet zeggen dat Alexander het op een hele fijne manier heeft uitgelegd ( Er zijn auteurs die slechter met kritiek omgaan). Ik vond het overdadig vloeken niet veel toevoegen aan het verhaal, maar wellicht komt dat ook omdat de setting waarin werd gevloekt niet helemaal tot z’n recht kwam.
In de eerste hoofdstukken gebeurt er veel, je moet echt even je koppie erbij houden. Maar gelukkig trekt dat allemaal weer recht hoe verder je in het boek komt. Het leest makkelijk weg, je moet alleen wel tegen een stootje kunnen. De dingen die er gebeuren zijn niet voor tere zieltjes. ( Gelukkig ben ik niet zo heel snel te shockeren.)
Het verhaal is zeker boeiend en er zit een leuke plottwist in (wat ik niet heb zien aankomen!)
Ik geef dit boek 3 van de 5 sterren.

Meer recensies van Misstammie83