Zeer uniek

Mona 29 april 2020
In het begin had ik niet echt veel zin om dit boek te lezen. Normaal gezien houd ik niet zo van sciencefiction, maar omdat zoveel mensen van dit boek leken te houden, besloot ik het toch een kans te geven. Het eerste deel leest wat trager, omdat er veel (technische) informatie wordt gegeven (ook moest ik er langer over doen omdat het een Engels boek was). Na ongeveer 150 pagina's begon ik er echt in te komen en wou ik het boek in één keer uitlezen. Het verhaal is spannend en interessant. De opmaak van het boek is echt geweldig, ik denk niet dat ik al ooit zo'n uniek boek heb gelezen.

Ook de personages waren geweldig uitgewerkt. Ze hebben allemaal veel inhoud waardoor je alle beslissingen mee met hen neemt, en je snapt waarom ze die acties ondernemen. De relatie tussen Kady en Ezra was echt een van de beste relaties waarover ik al heb gelezen, ze passen echt goed samen en ook al zien ze elkaar niet, toch is hun relatie echt zo sterk! Ah en AIDAN heb ik nog niet genoemd. AIDAN was echt een van de beste elementen uit dit boek. Ik kan er niet veel over zeggen zonder iets te verklappen, maar hij was echt geweldig.

Meer recensies van Mona