Meh

MwEva 22 augustus 2019
Op BookTube was dit een enorme hype en ik loop graag achter de feiten aan. Ik moest deze dus wel lezen. Intrigerende titel en mooie cover. Maar ik kom er eigenlijk elke keer achter dat YA niet zo mijn ding is. Nu zijn er uitzonderingen zoals Ari & Dante en The Hate U Give. Dit is niet zo'n uitzondering.
Ik begrijp Eliza deels, maar ik vind haar veel te beleefd. Vooral naar haar ouders. Ik zou echt niet zo lief voor mijn ouders zijn geweest na zo'n belachelijke actie. En het belastingstelsel in Amerika is echt heel anders dan in Nederland
Hoe kun je als ouder niet weten hoeveel geld er op de rekening staat van je minderjarige kind. Beetje ongeloofwaardig voor Nederland. Sowieso kreeg ik al een pubergevoel van al die 'leuke' uitjes van die ouders.
Ik vond het verhaal al met al niet zo pakkend of interessant als gehoopt.

Meer recensies van MwEva