Een verhaal wat goed past bij de realiteit van nu.

my1985 20 oktober 2019

Voor de Sterrenthriller-leesclub van Luitingh-Slijthoff. Mocht ik het boek van Tom Chatfield: Dit is Gomorrah lezen en er een recensie over schrijven.

In dit boek volgen we Azi Bello hij is een elite hacker en zijn goede vriend Ad.
Het verhaal slaakt haaks op de heden daagse gebeurtenissen rondom het hacken, het wordt tegenwoordig op verschillende manieren toegepast, en de spanningen door IS.
Je leert in het boek van alles over hacken en wat voor dit is bij IS. Het verhaal is heel actueel in verband met IS en het conflict/spanningen tussen Syrië, Turkije en Europa. Je leert in dit verhaal veel over deze spanningen en keuzes die onze hoofdpersoon Azi Bello en zijn vriend Ad maken.
Het boek is niet echt een typische thriller. Ik miste vooral de spanning in het verhaal. Maar ik vond het wel een interessant verhaal om te lezen.

Meer recensies van my1985