Een heerlijk boek over leugens

my1985 08 januari 2019
Van Ambo| Anthos uitgevers mocht ik via de whatsappgroep het boek Leugens van T. M. Logan vooruit lezen.
Het boek gaat er over of je jou w eigen partner werkelijk kunt vertrouwen? Joe Lynch is gelukkig getrouwd met Melissa en ze hebben een zoon van vier, William. Op een middag rijden Joe en William samen in een auto en ze zien Melissa rijden. In één seconde besluit Joe de auto te volgen om haar te verrassen. Even later ziet Joe dat Mel een enorme ruzie heeft met een vriend van hen en dat is de eerste aanwijzing dat Melissa een groot geheim heeft. Joe kan alleen nog niet bevatten hoe groot dat geheim is.
Het boek is pakkend geschreven met korte hoofdstukken. Waardoor je gemakkelijk het verhaal leest. Omdat het zo spannend is en je wilt weten hoe het verder gaat. Ik geef het boek vier sterren. En ik ben benieuwd naar de andere boeken van T. M. Logan hopelijk zijn die net zo spannend.

Meer recensies van my1985