Totaal niet voorspelbaar

Het kamermeisje gaat over Molly. Molly is een bijzonder personage, ze werkt als kamermeisje en wilt elke kamer onberispelijk achter laten. Op een doodnormale dag vind ze Mr Black dood in zijn kamer en vanaf die dag veranderd alles voor Molly.

Molly is een heel bijzonder personage en iedereen vind haar raar maar ze is heel goed in details onthouden en ze houd van haar werk, dat waardeer ik erg in Molly. Het boek draait echt om haar en wat ze mee maakt nadat ze Mr black dood vind in zijn kamer. Je leert Molly goed kennen hoe ze is en ik kan er geen ander woord voor vinden dan bijzonder. Er komen nog wat personages voorbij en later in het boek spelen die een grotere rol. Molly is wel wat naïef, ze gelooft iedereen en ziet het beste in de mens.

In het begin denk je waar gaat het verhaal heen maar als dan het gebeurd komt het verhaal goed op gang maar Nita laat je vaak het verkeerde denken en dan krijgt het verhaal weer een andere wending.

Je wilt het boek heel snel lezen want je wilt er achter komen hoe het nu verder gaat en wie het gedaan heeft.

Het verhaal is opgedeeld in 5 dagen, en er gebeurd echt heel veel in 5 dagen. Soms wel iets te veel details dat best weg gelaten had kunnen worden maar zo is Molly natuurlijk wel, ze onthoud heel goed details dus dat lees je ook.

Het einde is echt een goed afsluitend einde, alle puzzelstukjes vallen op z’n plaatst en het is echt heel anders dan dat je denkt hoe het afloopt. Echt totaal niet voorspelbaar.

Meer recensies van Nailgloss_leest