Prachtig

nathalievb 30 september 2022
Wees lucie. wat een mooie boodschap heeft het boek. Gaat echt over je ergens thuis voelen. En hoe hecht de band met moeder en dochter kan zijn. Echt heel erg mooi. Elke hoofdstuk is zo mooi geschreven. Gewoon poëtisch zo mooi. Het thuis ergens voelen herken ik erg. Ik ben dit jaar op mezelf gegaan en ben nooit eerder verhuisd, dus was echt wel spannend. In het begin had ik echt nog een beetje angsten van doe ik er wel goed aan, maar nu een half jaar verder weet ik dat het goed voelt. En weet ik wat iets voor mij een thuisgevoel geeft. Dat is een plek waar ik mezelf kan zijn en niet nadenk over de beperkingen. Dus houd je van een diepgaand verhaal dan is dit boek zeker weten wat voor jou.

Meer recensies van nathalievb