Geen boek voor mij

nathalievb 03 maart 2021
Waar gaat het boek over??

Het boek gaat over Janine. Zij is eigenaar van club Mecury in Amsterdam. Zij heeft een moeilijk verleden achter de rug. Opeens wordt haar man vermoord. En haar verleden blijft haar zich achtervolgen. Wie haar man heeft vermoord en wat haar verleden is? Lees je in dit boek.

Wat vond ik van het boek??

Ik ben heel eerlijk met mijn recensies en dat doe ik dan ook over dit boek. Dit boek was niet mijn smaak merkte ik op. Ik vond dat je teveel informatie kreeg van zowel de dader als Janine. Ik had alles zien aankomen doordat je die informatie kreeg vooraf. Je merkt echt wel dat de auteur veel research heb gedaan voor het boek. Dit vond ik zeker weten wel goed van haar. Ik ben echt een persoon die een boek niet half ongelezen in haar kast kan zetten. De laatste 50 bladzijdes waren van mij juist de spanning die ik door heel het boek zocht. Er was veel actie en zat lekker veel snelheid in. Daar las ik echt snel doorheen. Ik had het wel te doen met Janine. Wat ze heeft meegemaakt is niet niks en dan nog zo´n sterke vrouw zijn is bijzonder.

Mijn beoordeling over het boek??

Ik geef het boek 2/5 sterren. Het komt puur door de laatste 50 bladzijdes dat ik het 2 sterren geef. Mocht je van een thriller houden met veel achtergrond informatie dan is dit wat voor jou.

Meer recensies van nathalievb