kop er bij

NathalieZ 15 november 2018
Ik vind het een ontzettend goed verhaal en heb er al zin in om de volgende delen te lezen. Zeker in het begin moet je echt je kop erbij houden omdat je steeds springt in tijdlijn. En in elke tijdlijn maak je weer kennis met nieuwe personen. Na een tijdje had ik hem wel goed door en las het goed weg. Het is dus even doorzetten.

Het verhaal zelf is echt wel goed. Ik begin zelf ook benieuwd te zijn over wat mijn sterfdatum zou zijn. En je vraagt je toch af of het ook echt allemaal goed is. Zijn de mensen over wie er wel eens twijfel is dat ze dood zijn ook echt dood. Ik weet dat het fictie is (al zou het me niet verbazen als er echt zo’n database is) maar ik zou graag een kijkje nemen op die lijst.

Meer recensies van NathalieZ