Leuk!!!

11 juli 2017
Benji heeft zaadjes van een pompoen bewaard, om zo zelf een mega grote pompoen te kunnen kweken. Na lang wachten is de grond zacht genoeg, om de zaadjes te kunnen planten. Mama helpt Benji om de zaadjes te planten en dan is het lange wachten tot de pompoen begint te groeien. Gelukkig wordt het wachten beloond: Benji krijgt zijn eigen gekweekte mega-pompoen!

Een leuk verhaal, dat laat zien dat je met de zaden van een pompoen, zelf ook een pompoen kunt kweken. Ik vermoed dat veel kinderen na het lezen van dit boek, dit ook zelf willen uitproberen. En dat is natuurlijk ontzettend leuk om te doen.

De super enthousiaste Benji zorgt er mede voor dat het gewoon een feest is om dit boek (voor) te lezen.

Meer recensies van