Een monsterlijk leuk boek!!!

17 september 2017
Dit boek trekt – als je het nou wilt of niet – je aandacht. Want een boek vol monsters, moet wel een monsterlijk leuk boek zijn…. Zodra je het boek opent, word je al gewaarschuwd: “Dus jij bent niet bang voor monsters? Weet je het heel zeker? Je kunt nu nog terug…” Gelukkig is er ook een geruststellende zin: “Eigenlijk kun je op elk moment stoppen. Je klapt dit boek gewoon snel weer dicht!”

Zelfs mijn nieuwsgierigheid is gewekt, dus ik ga snel verder en ik lees wat je allemaal ‘nodig’ hebt, als je dit boek lezen (o.a. wasknijpers voor op je neus, oordopjes, moed, lef en zenuwen). Het boek begint gelukkig rustig, met een paar grappige en kleurrijke mini-monsters (maar wel met vlijmscherpe tanden), daarna zien we een monster dat vreselijk stinkt, een gillende monster, een monster met een giftige staart en tot slot een schrikbarende monster….

Voor dé held die dit boek uit heeft gelezen en dus alle monsters heeft getrotseerd, zit er achter in het boek een Dapperheids Diploma.

Een monsterlijk leuk en goed boek! Leuk voor zowel meisjes als jongens.

Meer recensies van