Verfrissende in Nederland gebeurde feelgood

Nienkee96. 13 augustus 2020
Dorothee krijgt te horen dat haar opa, met wie ze jaren geen contact heeft gehad, is overleden. Ze krijgt de kans om naar de Achterhoek te gaan, door een erfenis. Ze moet alleen wel aan een paar voorwaarden voldoen. Door gebeurtenissen in haar woonplaats Amsterdam besluit ze halsoverkop toch naar de Achterhoek te gaan.
Ze maakt van alles mee en je merkt echt gedurende het verhaal dat Dorothee zich ontwikkelt. Erg leuk om te lezen.
Er is ook de nodige humor verwerkt in het boek, en de karakters zijn allemaal leuk. Sommige moet je even leren kennen, maar ze zijn het allemaal waard. Een aantal situaties in het boek zouden ook zo echt gebeurd kunnen zijn. De titel van het boek is leuk bedacht en trekt zeker mijn aandacht als ik deze zou zien in de boekenwinkel.
Kortom; Hou je van feelgood verhalen die makkelijk weglezen met leuke karakters en een vleugje humor? Dan is dit boek echt wat voor jou.
Ben erg benieuwd naar het tweede deel.

Meer recensies van Nienkee96.