wauw!

Nreniers 24 november 2021
Unwritable – Lotte van den Noort
Abby heeft geen idee wat ze moet doen met haar leven nadat haar vader haar moeder vermoord en met de noorderzon verdwijnt. Hoe kan ze ooit op eigen benen staan als ze altijd in de geborgen veiligheid van haar luxeleven bleef? Dan komt ze Andrew tegen. Andrew is de leider van Monte Carlo, een groep verzetsstrijders die een eerlijkere verdeling van de welvaart willen in het New Orleans van 1930. Abby vindt terug een thuis, al is deze wereld heel wat gevaarlijker dan haar vorige.
Lotte van den Noort veroverde Bookstagram met haar debuut “Unsinkable”. Ik vond Unsinkable zeker een fijn boek maar had toen nog niet het wow-gevoel dat Unwritable bij mij opriep.
Dit boek vond ik buiten verwachting dus nog beter. Het hoofdpersonage is heel fijn om over te lezen en ook de rest van de personages sluit je onmiddellijk in je hart.
De sfeer werd ook heel mooi weergegeven en ik vind Lotte haar schrijfstijl heel mooi beeldend. Ik werd echt in het verhaal meegezogen en zag het verlaten pakhuis in New Orleans zo voor me.
Er zit ook echt de nodige mysterie in waardoor je aan het boek gekluisterd blijft.
Echt heel sterk werk Lotte! Ik sloot dit boek in mijn hart.
Unwritable / Lotte van den Noort / Uitgeverij: Hamley books / ISBN: 9789464208047 / Adviesprijs: € 18,99

Meer recensies van Nreniers