Een ontdekking!

Open Boeken 21 mei 2021
“Voor ik op zoek ging naar de Jaguarman, wist ik net zo weinig over de geschiedenis van Suriname als de gemiddelde mens. Dat is niet alleen jammer voor de geschiedenis van Suriname, het is vooral jammer voor ons, de mens.” Dit geeft de kern van dit boek prachtig weer. Raoul neemt je mee naar het land dat een belangrijk onderdeel is van ons allen.

Waar het start als een zoektocht naar zijn vader, naar Raoul zelf, zie je dat het zoeken verandert in ontdekken. Een fijn, beeldend geschreven boek met een vleugje geschiedenis maar bovenal een zoektocht naar wie ben je, wat doe je met hetgeen je van je ouders meekrijgt en hoe kan je daar zelf verandering in brengen als je ouder wordt en wellicht zelf vader/moeder, wat geef je mee van jezelf? Een must read!

Meer recensies van Open Boeken