Duurt even voordat je het boek gaat waarderen

Petra Wiggers 13 september 2020
Ik dacht te beginnen met een spannende thriller, maar dat viel in het begin echt tegen. Ik heb een paar maal gedacht het boek weer weg te leggen maar ben toch door gaan lezen en daar ben ik blij mee. De beschrijvingen van Doggerland zijn erg uitgebreid beschreven. Soms een beetje tè. Ook moest ik wennen aan de hoofdpersoon rechercheur Karin Eiken Hornby. In het verhaal wordt een moord gepleegd op de ex-vrouw van de baas van Karin. Karin, "vlucht" 's morgens vroeg met een verschrikkelijke kater uit het hotel, waar ze de nacht heeft doorgebracht met haar baas. Onderweg naar huis ziet ze nog de ex-vrouw van haar baas. Een paar uur later krijgt ze de melding dat de vrouw dood is gevonden. Karin wordt op de zaak gezet omdat haar baas te dicht betrokken is bij de moord. Aan alle kanten wordt Karin tegengewerkt. Niemand gelooft haar kijk op de zaak, totdat......
Ik ben blij dat ik het boek gelezen heb en heb nu ook al deel 2 "Stormwaarschuwing" gelezen. Op naar deel 3.

Meer recensies van Petra Wiggers