Spannend

Petra Wiggers 10 oktober 2020
Het eerste boek dat ik las van Kristina Ohlsson was Davidsster. Toen kwam ik erachter dat ze nog meer boeken had geschreven. Daarna begonnen met haar debuutboek "Ongewenst". Lekker spannend. Naar het eind toe inderdaad een beetje voorspelbaar. In Öngewenst"worden twee kinderen vermist. Het eerte kind wordt vermist in de trein. Moeder i even naar buiten om te telefoneren. Ze wordt door iemand opgehouden en plotseling vertrekt de trein zonder de moeder. Het kind zit bij aankomst op het volgende station niet meer in de trein. Het tweede kind (een baby) wordt uit de kinderwagen gestolen die naast het ouderlijk huis staat. Bij het eerste kind wordt de vader verdacht. De ouders liggen in scheiding en vader is onvindbaar.. In eerste instantie kan het rechercheteam (Alex, Peder en Frederika) geen verband vinden tussen de beide vermissingen. De oplossing wordt uiteindelijk gevonden bij de beide moeders. Goed geschreven en lekker spannend. Nu natuulijk verder lezen met de overige boeken van Katharina Ohlsson.

Meer recensies van Petra Wiggers