Een paar uurtjes wintersporten

Pleuntje Hijman 12 januari 2021 Boekverkoper
Tess en gelukkig getrouwd met Reinout en heeft twee jonge dochters. Sinds kort is ze ook getrouwd met haar werk... Een nieuwe baan op een reclamebureau waar ze heel graag wil laten zien wat ze kan. Te graag misschien wel, want in plaats van een weekendje met man en kinderen weg, kiest ze voor een weekendje wintersport en werken met baas en een paar collega’s.
Het lijkt zo gezellig, maar schijn bedriegt natuurlijk. In dit korte verhaal zitten best nog wat wendingen waardoor het lekker door leest. Je stort je mee in het avontuur van Tess. En passant ontdek je ook haar achtergrond en begrijp je haar beweegredenen.
Het is een kort, vermakelijk verhaaltje met een klein beetje diepgang (niet te veel, want daar is geen tijd voor in deze omvang). Ik ben benieuwd hoe het was geweest al heel boek, met meer karakter uitwerking.
Ik heb me een paar uurtjes prima vermaakt in Lech, maar kies de volgende keer weer voor een langer verhaal.

Meer recensies van Pleuntje Hijman