Wat zou jij doen als je nog maar een paar dagen te leven had?

Priscillavdham 09 december 2018
Hart-slag gaat over Jasper en Sam. Twee beste vrienden die elkaar al best lang kennen. Wanneer Jasper ontdekt dat hij ongeneselijk ziek is besluit hij om zijn grootste droom waar te gaan maken. Hierbij krijgt hij hulp van Sam. Ze proberen hierbij alles uit hun laatste dagen samen te halen.

Het boek is het debuut van Joanne Carlton, die het naar mijn mening heel goed gedaan heeft.
De schrijfstijl van hartslag is vrij vlot, waardoor het makkelijk weg leest. Je kunt je goed inbeelden in de personages waardoor het allemaal heel echt lijkt. De vriendschap tussen Jasper en Sam is heel mooi en anders dan bij de meeste andere YA’s gelukkig niet romantisch.

Het boek heeft me weten te raken. Het is een heel mooi verhaal met als boodschap dat je nu het nog kan alles uit je leven moet halen en je dromen moet volgen. Ook als je van een plottwist houdt is dit boek zeker een aanrader! Het einde is zeer verassend.

Ik geef hart-slag 4 sterren.

Meer recensies van Priscillavdham