Wel iets minder dan het vorige deel

Priscillavdham 24 juli 2019
Onyx is het tweede deel van de fantasiereeks ‘Lux’ van Jennifer L. Armentrout.
Op een of andere manier zijn Deamon en Katy per ongeluk met elkaar verbonden geraakt. Wat voor nogal wat problemen zorgt. Ze moeten dit kosten wat het kost verborgen houden voor de rest van de mensen. Dan duikt ineens Blake op, die voor nogal wat onenigheid tussen Katy en Deamon zorgt.

Nadat ik over het eerste deel erg enthousiast was heb ik bij het vervolg wel wat puntjes van kritiek.
Het verhaal begint goed maar naarmate je verder gaat lezen gaat het naar mijn mening steeds moeizamer. Ik zelf kom er halverwege het boek bijna niet meer doorheen en heb constant de neiging gehad om het weg te leggen. Maar de aanhouder wint, want als je verder gaat lezen wordt het toch wel weer de moeite waard.

Wat ik wel leuk vind is dat er nog steeds een redelijke dosis humor in het verhaal verwerkt zit en de vele plottwist die het verhaal uiteindelijk toch nog wel redelijk op gang houden.

Ondanks enkele minpuntjes ben ik toch wel erg benieuwd hoe de rest van het verhaal in het vervolg verder zal gaan.

Meer recensies van Priscillavdham