goede verhaallijn te snel erdoorheen

Rachel 06 december 2019
"Vechtend voor haar leven in een gevangeniskamp onder de grond, vreest Maan voor maar één man, de master. Maar als Maan ontsnapt komt ze er achter dat er veel ergere dingen zijn om bang voor te zijn. Ze blijkt over bijzondere krachten te beschikken en moet leren daarmee om te gaan. Daarbij komt ze voor diverse grote krachtmetingen te staan. Wie zijn haar echte vrienden en heeft ze nu haar grote liefde gevonden? Of is hij juist haar ondergang? En waar is haar familie?
Tijdens een gevecht op leven en dood komt er een werkelijkheid naar boven die Maan zich nooit had kunnen voorstellen.
I"
alhoewel ik de verhaallijn en de karakters erg goed verzonnen vond en het ook echt mijn genre was kwam ik er toch niet in. alles ging heel snel waardoor ik eerlijk gezegd niet het gevoel kreeg dat ik in het verhaal werdt meegezogen. ik had het gevoel dat ik alles binnen 10 pagina's gelezen had en zou eerlijk gezegd wat meer karakter uitwerking willen.

Meer recensies van Rachel