Ral-1693 13 mei 2014
Ik ben een echte fan van de Preston and Child boeken. Het zijn donkere, spannende en gezellige boeken. De FBI agent Pendergast is ook zeer goed uitgwerkt. Ik heb Kraaienvoer weer ongelofelijk graag gelezen. Het feit dat het verhaal zich in een klein, afgelegen dorpje afspeelt, maakt het extra griezelig en spannend. Het is misschien niet het beste boek van het duo, maar het is toch zeker weer top. Vooral De verloren stad heb ik zeer graag gelezen. Nu heb ik ook zonet hun nieuwe boek Hellevuur aangeschaft en zal er straks aan beginnen. Ik kan niet wachten. Dus: zeer goeie schrijvers die vaart steken in hun verhaal en een duister soms irreeel kantje toevoegen. Net waar ik van hou!

Meer recensies van Ral-1693