Dichtregels voor de doden

Dichtregels voor de doden

Rank 324 Gelezen 11 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 80 Favoriet 6 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1 Top25's 3   Topics 0
Dichtregels voor de doden van Preston & Child is het achttiende deel in de Pendergast-serie.
Na een machtswissel binnen de top van de FBI in New York, wordt A. X. L. Pendergast geconfronteerd met een onmogelijk voorwaarde om zijn baan te kunnen behouden: de fameuze einzelgänger moet gaan samenwerken met een partner.

Pendergast en zijn nieuwe collega, junior agent Coldmoon, worden aangesteld om een reeks moorden in Miami Beach te onderzoeken. Een bloeddorstige psychopaat snijdt het hart van zijn slachtoffers uit, om het vervolgens met een cryptische, handgeschreven boodschap achter te laten op lokale grafstenen. Er is totaal geen relatie te vinden tussen de graven, op één bizar detail na: elk graf behoort toe aan een vrouw die zelfmoord heeft gepleegd.

Maar dat is al snel het laatste waar Pendergast zich zorgen over maakt. Want hoe dieper hij graaft, hoe meer hij erachter komt dat de gewelddadige moorden nog maar het topje van de ijsberg zijn. Het lijkt alles weg te hebben van een samenzwering die misschien wel decennia teruggaat.
Luitingh Sijthoff
15 augustus 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 20,99 Bestel het e-book € 12,99

Door lezers

Thriller Club / Thrillers augustus 2019