Aanrader!

Ramonaleest 19 april 2020
Dit verhaal laat zich vanaf de eerste pagina vlot lezen.

Het boek bezit hoofdstukken van toen en van nu. Door beide te combineren krijg je een goed beeld van de situatie en komt het op het eind mooi bij elkaar samen.

De personages zijn goed uitgewerkt. Je leest het verhaal vanuit Hadley. De oudste dochter van het gezin. Het is eigenlijk een triest verhaal. Maar ook een verhaal met een vrouwelijke hoofdpersoon die lef toont. Menigeen was in een situatie als deze volledig doorgedraaid. Maar Hadley heeft maar één doel voor ogen en dat is haar zusje Lila beschermen.

Dit boek bevat thema’s die je raken. De problematiek die beide hoofdpersonen (Hadley en Charlie) hebben is wel een thema die vaker voor komt. Waar nog een taboe op rust. Ik vind het dan ook mooi als een auteur er iets mee ‘durft’ te doen. En het dan op deze manier weet te brengen. Dit boek is zeker een aanrader!

Meer recensies van Ramonaleest