wederom goed

Ramonaleest 03 september 2020
In dit verhaal maken we kennis met vriendinnen Monique en Lieneke. Nu Lieneke net gescheiden is van haar man gaat ze samen met haar beste vriendin op vakantie. Even lekker niks, niks moet alles mag.

De vakantie verloopt niet helemaal zoals ze gedacht hadden. Ze zitten namelijk in een kuuroord in plaats van in een hotel waar ze lekker kunnen feesten. Maar ook hier laten de vriendinnen zich niet door uit het veld slaan.

Leuk om te lezen dat beide hoofdpersonen zo verschillend van elkaar zijn maar toch elkaars beste vriendinnen zijn. De een is een echte vroeg slaper terwijl de ander liever de hele nacht door gaat. Dit mag bij deze vriendinnen de pret niet drukken. Ze vermaken zich wel. Zowel samen als los van elkaar.

Het verhaal laat zich makkelijk weg lezen. Je kunt de spanning die je in dit verhaal voelt vergelijken met een verhaal van Suzanne Vermeer en Linda van Rijn. Dit is het tweede boek dat ik van Noortje Brink mag lezen en hoop dat er nog gaan volgen.

Meer recensies van Ramonaleest