Geweldig becky avontuur!

Ramonaleest 13 december 2019
Ik heb de voorgaande boeken die over Becky gaan ook mogen lezen. En ik moet je zeggen, dit is er weer een zoals alleen Kinsella over Becky kan schrijven. Heerlijk chaotisch, van het ene uiterste naar het andere. Met het shopgedrag van Becky is niet veel veranderd sinds de voorgaande boeken.
De hoofdstukken hebben een prettig formaat. Ik vond in de voorgaande boeken het mail-verkeer van Becky al lachwekkend en zelfs in dit deel moet ik soms weer lachen over de manier van schrijven om iets te krijgen wat ze wilt. Heel leuk gevonden!
Doordat er verschillende dingen samen vallen, komt het bereiden van het kerstfeest op Becky aan. En dit komt neer op nog meer lijstjes, nog meer to do dingen en dus nog meer stress. Becky moet rekening houden met de wensen van haar gasten en als het niet lukt dan zal het een drama worden.
Ik wil Kinsella een compliment geven als het gaat om de originaliteit van de grappen en plotwendingen en de zelfspot die bij Becky naar boven komt.
De personages worden goed beschreven. Het zijn mensen zoals jij en ik. Zo komen er nieuwe personages voorbij maar zien we ook Becky's zus Jess en vriendin Suze terug komen in dit Shopaholic deel.

Meer recensies van Ramonaleest