goede thriller

Ramonaleest 02 februari 2020
Het eerste hoofdstuk pakte me meteen. De spanning zit er vanaf de eerste pagina meteen in. Er wordt een situatie geschetst van iemand in moeilijkheden. En vanuit hier ontvouwt het verhaal zich.

Het verhaal is goed geschreven. Het is een mooie mix van fictie en realiteit. De personages worden goed uitgewerkt. De relaties onderling ook. Keller is stoer, maar zijn assistente Gwen doet niet onder voor hem. Beide worden goed beschreven in dit verhaal. En hoop in de toekomst nog eens een boek met Keller en Gwen in de hoofdrol te mogen gaan lezen.

De hoofdstukken zijn van een prettig formaat. Er worden tijdsprongen gemaakt van nu en vijf jaar geleden. Dit is netjes aangeduid aan het begin van de hoofdstukken waardoor ik niet verward raak. Door de tijdsprongen krijg je ook een beter inzicht in het leven van Keller. Waarom hij de dingen doet zoals hij ze doet. Er zit wel echt een verhaal achter. En

Ik heb verschillende keren in dit verhaal de dader verkeerd ingeschat. Het is een verhaal zo geschreven dat je er een beeld bij kunt maken. Dit kan ik wel waarderen.

Meer recensies van Ramonaleest