genoten!

Ramonaleest 06 juli 2020
Als het net zich sluit, twijfel niet. Denk niet na. Vlucht! Deze zin zorgt ervoor dat ik zo snel mogelijk wil beginnen met lezen. De cover laat een donker vooraanzicht zien van een gebouw. Waarin twee kamers verlicht zijn en daarin zie je het silhouet ziet van een man en een vrouw.

Dit boek is vanaf begin af aan zo spannend dat je wilt blijven lezen over de levens van Emily, Tim en Jeff. De personages worden ook goed beschreven, waardoor ik een goed beeld van ze krijg. Je merkt gaandeweg het verhaal pas hoe de levens van genoemde personages met elkaar verweven zijn. Jens weet dit met een bepaalde spanning te vertellen waardoor je helemaal opgaat in het boek.

De macht die naar voren komt in dit verhaal kent geen omvang. Die is zo groot. Wat ze weten van de mensen is zoveel. Ze kunnen het leven van iemand gewoon helemaal beschrijven of uitwissen.

Ik heb deze thriller van Jens Vern als prettig ervaren. Hij weet door zijn vlotte schrijfstijl de spanning er voor mij goed in te houden. Het plot vond ik verrassend en kon ik waarderen.

Meer recensies van Ramonaleest